Suzuki defineste categoria supersport de mai bine de 30 de ani. Noul GSX-S 125 vine cu un pachet de dotari
imbatabil, menit sa echilibreze caracterul sportiv al...
Suzuki defineste categoria supersport de mai bine de 30 de ani. Noul GSX-S 125 vine cu un pachet de dotari
imbatabil, menit sa echilibreze caracterul sportiv al motocicletei cu un
consum de combustibil redus. Motocicleta GSX-S 125 dispune de un propulsor DOHC eficient si compact, un sasiu modern, cadru "backbone" cu greutate redusa, roti din aluminiu turnat cu anvelope Dunlop, un sistem de evacuare foarte performant, sistem de franare asistat electronic (ABS Bosch 10). Reflectand mostenirea GSX-R, Suzuki GSX-S125 are un bloc optic frontal cu
leduri, cu faza scurta deasupra celei lungi si luminile de pozitie
amplasate de o parte si de alta a farului. Farul cu leduri al lui
GSX-S125 este luminos si compact, mai usor si cu o durată de viata mai
lunga comparativ cu a farurilor cu halogen. Bord LCD montat intr-un panou modern, sistem Suzuki Easy Start, sistem de blocare shutter-key. GSX-S125 utilizeaza un sistem de injectie de combustibil cu 6 senzori pentru un control optim in diferite conditii de drum. Aceasta
se combina cu un injector cu 4 orificii, cu dubla pulverizare, care
imbunatateste admisia de combustibil pentru a oferi atat putere
excelenta, cat si eficienta de ardere. Toate acestea fac din GSX-S 125 un "street" evoluat ce ofera stabilitate pe autostrada, agilitate in viraje si manevrabilitate usoara in trafic. Disponibila si in
versiunea de categorie A1, A2, fiind ideala pentru pilotii debutanti
sau
scolile de motociclism.
Specificatii tehnice
Norma de poluare:
Euro 5
Motor:
4 timpi, 1 cilindru, DOHC
Racire:
cu lichid
Capacitate cilindrică:
124 cc
Putere:
15 CP
Cuplu:
11.5 Nm / 8000 rpm
Cutie de viteze:
6 trepte
Pornire:
electrica
Transmisie:
lant
Dimensiuni:
2000 x 745 x 1035 mm
Înălțime șa:
785mm
Garda la sol:
165 mm
Greutate:
133 kg
Anvelope fata:
90/80-17M/C 46S, tubeless
Anvelope spate:
130/70-17M/C 62S, tubeless
Frana fata:
disc, ABS
Frana spate:
disc, ABS
Suspensie față:
furca telescopica, arc elicoidal, amortizare pe ulei
Suspensie spate:
amortizor central, arc elicoidal, amortizare pe ulei
sistem ABS Bosch 10, asistenta la turatii joase (Low RPM Assist), sasiu modern, cadru "backbone", roti din aluminiu turnat, anvelope Dunlop D102, sistem de evacuare foarte performant, lumini cu tehnologie LED, bord LCD multifunctional, sistem Suzuki Easy Start, sistem de blocare shutter-key, Euro5