Urmând după modelul Ninja 7 Hybrid de la Kawasaki, Z7 Hybrid ofera pilotilor o serie de noi experiente de condus: un pachet de dimensiuni medii cu accelerarea ins...
Urmând după modelul Ninja 7 Hybrid de la Kawasaki, Z7 Hybrid ofera pilotilor o serie de noi experiente de condus: un pachet de dimensiuni medii cu accelerarea instantanee a unui model supersport de clasa 1.000cc (cu e-boost), economie de combustibil la egalitate cu cele din clasa se 250cc, si comutare cu buton de conducere sport. Cu trei moduri de condus diferite: SPORT-HYBRID, ECO-HYBRID si EV, fiecare oferind un caracter distinct de condus si numeroase functii inovatoare pe care sa le exploreze, Kawasaki Z7 Hybrid face parte cu adevărat dintr-o nouă eră în experiența de conducere. Spre deosebire de sistemele Mild Hybrid, sistemele Strong Hybrid combina un motor cu combustie interna (ICE) cu un motor electric pentru o putere mai mare si, datorita capacitatii mari a bateriei, pot functiona si numai cu electricitate. In schimb, motoarele electrice de pe sistemele mild hybrid sunt folosite doar pentru a asista ICE in timpul acceleratiei si nu pot fi folosite pentru a deplasa vehiculul numai cu energie electrica. Cu un motor de tractiune compact, montat in spatele bancului de cilindri ai motorului cu combustie interna Parallel Twin de 451 cm3, unitatea de putere Strong Hybrid este prima de acest fel intr-o motocicleta. Lucrand impreuna, ICE si motorul de tractiune se completeaza reciproc pentru un cuplu mediu puternic si o experienta de condus cu adevarat deosebita.
Specificatii tehnice
Motor:
451 cmc, DOHC, 8 valve, 4 cilindri
Racire:
cu lichid
Baterie:
Litiu-ion
Raport de compresie:
11.7:1
Putere:
69 cp
Cutie de viteze:
6 viteze
Transmisie:
pe lant
Dimensiuni:
2.145 x 805 x 1.080 mm
Înălțime șa:
795 mm
Garda la sol:
130 mm
Greutate:
225 kg
Anvelope fata:
120/70 ZR17 M/C (58W)
Anvelope spate:
160/60 ZR17 M/C (69W)
Frana fata:
2 discuri 300mm, etrier cu doua pistoane, ABS
Frana spate:
1 disc 220 mm, etrier cu 2 pistoane, ABS
Suspensie față:
furca telescopica Ø 41 mm
Suspensie spate:
Uni-Trak, amortizor pe gaz, arc cu preîncărcare ajustabilă
sistem Strong Hybrid, baterie litiu-ion, motor de tractiune electric, 3 moduri de condus: SPORTHYBRID, ECO-HYBRID si EV, motor cu combustie interna Parallel Twin 451cmc, cutie viteze cu 6 trepte controlata electronic. Functionare pe motor termic, electric sau combinatie dintre cele doua, functie E-bust, display TFT de 4,3 inch, conectiviate smartphone cu aplicatia Ridelogy, lumini LED, WALK Mode (cu mers inapoi), functie Idling Stop, cadru Trellis.