Perfectă pentru călătoriile zilnice sau pentru aventurile de weekend, Honda NC750X ABS DCT este o combinație inteligentă a performanței, manevrabilității, stabi...
Perfectă pentru călătoriile zilnice sau pentru aventurile de weekend, Honda NC750X ABS DCT este o combinație inteligentă a performanței, manevrabilității, stabilității si frânării specifice motocicletelor de strada, având sistemul de suspensii și poziția în șa asemanatoare unei motociclete off-road. Noul NC750X este pregătit pentru orice aventură. Fie că mergi în oraș sau la drum lung, cutia automată cu dublu ambreiaj DCT iți va oferi tot confortul de care ai nevoie. NC750X ABS DCT este una dintre cele mai fiabile și rentabile motociclete all-round de pe piata. E echipată cu sistem de control al tracțiunii Honda Selectable Torque Control (HSTC) pentru o mai buna aderenta a rotii din spate, sistem Throttle by wire cu moduri presetate de condus: Standard, Sport, Rain, lumini integrale cu LED, parbriz înalt, amortizor reglabil, o nouă evacuare scurtă, mai ușoară.
Pentru că NC750X are rezervorul amplasat sub șa, există un inteligent spațiu pentru depozitare cu capacitatea de 23 litri la îndemâna pilotului. Bordul cu display LCD are cinci moduri de afișaj: DCT, Gear, Rev, Eco and Shift, fiecare dintre acestea având culoare proprie.
Noul sistem DCT include senzor pentru detectarea gradului de înclinare, care schimbă automat treapta de viteză în funcție de poziția motocicletei. Asta înseamnă că întotdeauna la roată se va transmite cuplul optim în virajele abrupte și se va controla frâna de motor pe coborâri.
Specificatii tehnice
Norma de poluare:
Euro 5
Motor:
2 cilindri in linie, 4 timpi, 8 valve, SOHC
Racire:
cu lichid
Capacitate cilindrică:
745 cc
Raport de compresie:
10.7:1
Putere:
58 CP
Cuplu:
69 Nm la 4.750 rpm
Cutie de viteze:
automata, DCT
Pornire:
electrica
Transmisie:
pe lant
Dimensiuni:
2.210 x 846 x 1.330 mm
Înălțime șa:
800 mm
Garda la sol:
145 mm
Greutate:
224 kg
Anvelope fata:
120/70-ZR 17 M/C
Anvelope spate:
160/60-ZR 17 M/C
Frana fata:
1 disc hidraulic de 320 mm, etrier cu 2 pistoane, ABS
Frana spate:
Disc 240 mm, hidraulic, etrier cu mono-piston
Suspensie față:
Furca telescopica (41 mm), cursa 120 mm
Suspensie spate:
Amortizor monoshock, brat oscilant Pro-Link, cursa 120 mm
Rezervor:
14.1 l
An Model:
2024
ÃŽnmatriculabil:
da
Culori:
albastru (mat Jeans Blue Metalic), rosu (Candy Chromosphere Red), gri (Pearl Deep Mud Gray), negru (Mat Balistick Black Metallic)
Alte detalii:
Transmisie automata (DCT) cu 6 trepte, sistem ABS, Honda Selectable Torque Control (HSTC), Throttle by Wire cu 4 moduri de condus presetate: Standard, Sport, Rain, User), sistem de lumini cu tehnologie LED, parbriz inalt, injectie electronica PGM-FI, bord multi-functional cu afisaj LCD, spatiu mare pentru depozitare 23L, tahometru digital