Honda CBR600RR ABS este o motocicleta supersport pura, creata pentru riderii care cauta performanta de top, tehnologie avansata si o manevrabilitate exceptionala. Echipata cu un motor puternic de 599 cmc cu patru cilindri in linie si racire cu lichid (compatibil cu normele de poluare EURO5+), aceasta motocicleta dezvolta o putere impresionanta, livrata progresiv pentru o acceleratie exploziva si un raspuns precis la fiecare rotatie a acceleratiei. Cadrul din aluminiu, inspirat din competitiile MotoGP, impreuna cu suspensia Showa BPF si sistemul avansat de franare cu ABS si etriere radiale, asigura stabilitate exceptionala si control maxim in viraje sau la viteze ridicate. Tehnologia Throttle By Wire si modurile multiple de pilotaj permit adaptarea comportamentului motocicletei la stilul si conditiile de rulare, oferind o experienta captivanta atat pe circuit, cat si pe drumurile publice. Designul aerodinamic, cu linii agresive si carene optimizate pentru eficienta la viteze mari, este completat de iluminarea full LED si noul panou TFT color cu conectivitate avansata. Honda CBR600RR ABS reprezinta echilibrul perfect intre putere, precizie si inovatie, fiind alegerea ideala pentru pasionatii de motociclete sportive care isi doresc performante de varf si o estetica spectaculoasa.
Specificatii tehnice
Norma de poluare:
Euro 5+
Motor:
4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
Capacitate cilindrică:
599 cc
Raport de compresie:
12.2:1
Cutie de viteze:
manuala, 6 trepte
Dimensiuni:
2.030 mm x 685 mm x 1.140 mm
Anvelope fata:
120 / 70ZR-17 radial
Anvelope spate:
180 / 55ZR-17 radial
Frana fata:
discuri duble, flotante, de 310 mm, etriere cu patru pistoane (ABS)
Frana spate:
Disc de 220 mm, etrier cu un piston (ABS)
Suspensie față:
Furca telescopica, ajustabila Showa USD Big Piston
(SFF-BP) (120mm)
Suspensie spate:
Amortizor Showa reglabil care funcționează prin Unit
Pro-Link. Cursa de 128 mm
Alte detalii:
Sistem ABS, Cornering ABS , PGM-FI - Injectie Electronică, Furca Showa Big Piston (SFF-BP), Amortizor direcție (HESD), functie Honda Selectable Torque Control (HSTC), 5 moduri de condus, plus optiunea de a customiza Power, Engine Brake si Wheelie control, ambreiaj Slipper Clutch, Quick Shifter, display digital LCD, ecran TFT 5 inch, priza USB C, lumini LED cu doua becuri H7, roti cu 12 spite