Anul acesta Honda NC750X DCT face un salt calitativ semnificativ in segmentul
motocicletelor adventure, combinand performanta cu un design
modern si tehnologi...
Anul acesta Honda NC750X DCT face un salt calitativ semnificativ in segmentul
motocicletelor adventure, combinand performanta cu un design
modern si tehnologii avansate. Echipata cu un motor de 745cc, racit cu
lichid, aceasta motocicleta dezvolta o putere de 57,8 CP la 6.750 rpm si
un cuplu de 69 Nm la 4.750 rpm, oferind o livrare lina a puterii si un
consum de combustibil impresionant de 3,5 l/100 km, ceea ce permite o
autonomie de aproape 400 km datorita rezervorului de 14,1 litri amplasat
sub sa. In oras sau la drum lung, cutia automata cu dublu ambreiaj DCT iti va oferi tot confortul de care ai nevoie. Designul actualizat anul acesta prezinta linii mai ascutite si
un carenaj minimalist, conferind motocicletei un aspect robust si
pregatit pentru aventura. Noul far LED ofera o iluminare puternica si un
design frontal mai impunator. Tehnologia avansata este evidentiata de noul ecran TFT
color de 5 inci, care ofera conectivitate cu smartphone-ul prin
aplicatia Honda RoadSync, permitand accesul la navigatie, muzica si
apeluri. Sistemul Throttle By Wire (TBW) gestioneaza trei moduri
implicite de condus: SPORT, STANDARD si RAIN, precum si un mod USER
personalizabil, adaptand livrarea puterii si controlul tractiunii in
functie de preferintele riderului. Noul NC750X beneficiaza de un sistem
de franare imbunatatit, cu discuri duble flotante de 296 mm pe fata si
etriere cu doua pistoane, oferind o putere de oprire superioara fata de
modelul anterior. Suspensia consta intr-o furca telescopica Showa de 41
mm pe fata si un amortizor spate Pro-Link reglabil, asigurand confort si
stabilitate. Noua Honda NC750X DCT se remarca prin eficienta, tehnologie
avansata si un design atragator, fiind alegerea potrivita pentru motociclistii in
cautarea unei motociclete potrivite atat pentru naveta zilnica, cat
si pentru calatorii pe distante lungi.
Specificatii tehnice
Norma de poluare:
Euro 5+
Motor:
2 cilindri, 4 timpi, 8 valve, SOHC
Racire:
cu lichid
Capacitate cilindrică:
745 cc
Raport de compresie:
10.7:1
Putere:
58,6 CP
Cuplu:
69 Nm la 4.750 rpm
Cutie de viteze:
automata, DCT, 6 trepte
Pornire:
electrica
Transmisie:
pe lant
Dimensiuni:
2.210 x 846 x 1.330 mm
Înălțime șa:
802 mm
Garda la sol:
145 mm
Greutate:
224 kg
Anvelope fata:
120/70-ZR 17 M/C
Anvelope spate:
160/60-ZR 17 M/C
Frana fata:
Dublu disc 296 mm, flotant, hidraulic, etrier 2 pistoane (ABS)
Frana spate:
Disc 240 mm, hidraulic, etrier cu mono-piston, ABS
Suspensie față:
Furca telescopica (41 mm), cursa 120 mm
Suspensie spate:
Amortizor monoshock, brat oscilant Pro-Link, cursa 120 mm
Rezervor:
14.1 l
An Model:
2025
ÃŽnmatriculabil:
da
Culori:
verde, negru, rosu, alb
Alte detalii:
Transmisie automata (DCT) cu 6 trepte, Sistem ABS, Honda Selectable Torque Control (HSTC), Throttle by Wire cu 5 moduri de condus presetate, sistem de lumini cu tehnologie LED, parbriz inalt, injectie electronica PGM-FI, bord multi-functional cu afisaj TFT de 5 inch, spatiu depozitare sub sa 23 litri, Euro5+