Honda NT1100 DCT Electronic Suspension reprezinta varful gamei sport-touring a producatorului japonez, imbinand performanta dinamica cu tehnologia avansata pentru a oferi o experienta de condus superioara. Echipata cu un motor bicilindric paralel de 1.084 cc, racit cu lichid, aceasta motocicleta dezvolta o putere de 102 CP la 7.500 rpm si un cuplu de 112 Nm la 5.500 rpm, asigurand o acceleratie robusta. Noutatea majora pentru acest model este integrarea sistemului de suspensie electronica Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa-EERA), care ajusteaza automat amortizarea in functie de conditiile de drum si stilul de condus, oferind un nivel ridicat de confort si manevrabilitate. Aceasta tehnologie permite selectarea a trei setari de preincarcare (solo, cu pasager sau cu bagaje), precum si ajustarea nivelului de amortizare asociat celor trei moduri de condus predefinite: Rain (Soft), Urban (Medium) si Tour (Hard). Transmisia automata cu dublu ambreiaj (DCT) a fost optimizata pentru a oferi schimbari de viteze mai line la toate vitezele, imbunatatind astfel experienta de condus. De asemenea, sistemul Throttle by Wire si unitatea de masurare inertiala (IMU) controleaza trei moduri implicite de condus si ofera un control optimizat al tractiunii, asigurand o gestionare precisa a puterii si tractiunii in functie de conditiile de drum. Designul actualizat al carenajului frontal nu doar ca ofera o silueta mai ascutita, dar imbunatateste si aerodinamica, reducand rezistenta la vant si sporind stabilitatea la viteze mari. Noile lumini de zi cu LED de inalta intensitate, integrate cu semnalizatoarele, confera un aspect modern si asigura o vizibilitate sporita in trafic. Confortul a fost, de asemenea, imbunatatit, cu o sa reproiectata pentru un confort sporit in timpul calatoriilor lungi, un mecanism revizuit de ajustare a parbrizului care permite reglarea usoara fara a cobori de pe motocicleta si cutii laterale mai mari pentru a acomoda mai mult bagaj. In concluzie, Honda NT1100 DCT Electronic Suspension se remarca prin integrarea tehnologiei avansate si a actualizarilor de design, oferind o combinatie ideala intre performanta, confort si versatilitate pentru pasionatii de touring care cauta o experienta de condus superioara.
Amortizor Pro-link SHOWA EERA, semi-activ, cu gaz, cursa 150mm
Rezervor:
20.4 l
An Model:
2025
ÃŽnmatriculabil:
da
Culori:
negru, albastru, maro
Alte detalii:
sistem ABS, Honda Selectable Torque Control (HSTC), Ride by wire (5 moduri de condus), Wheelie Control System, Cruise control via Throttle By Wire (TBW), Display TFT - 6.5'', Apple Car Play & Bluetooth & Android Auto, Priza USB, Priza 12V, Lumini Full LED - DRL, Parbriz reglabil pe 5 trepte, Mansoane incalzite, Cutii laterale, Cric Central, Emergency Stop Signal, cutie viteze automata DCT.