Favorite Wish List 0 Cosul meu
Produse
Honda NC750X 2021 – motor mai puternic, cadru nou, stil mai curajos
13 Nov

Honda NC750X 2021 – motor mai puternic, cadru nou, stil mai curajos

Publicat de: Motoboom

Un alt model de la Honda care beneficiază de îmbunătățiri în 2021 este NC750X. Motorul trece la îndeplinirea normelor Euro 5, devenind totodată mai puternic, ciclistica e modernizată odată cu implementarea unui alt cadru, aspectul va avea linii mai ascuțite, așa cum au modelele adventure ale concurenței. Ca de obicei, va fi disponibilă și o versiune ce are cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj DCT. Pentru că s-a intervenit asupra motorului, cadrului și designului, s-a reușit și reducerea masei totale cu 6 kg.

Prezentată pentru prima dată în 2012, seria NC de la Honda a evoluat odată cu timpul, cilindreea iniÈ›ială de 700 cmc a crescut la 750 cmc, tehnologia a fost schimbată pentru a îmbunătăți siguranÈ›a È™i plăcerea de a pilota odată cu introducerea unui control al cuplului selectabil pe trei trepte HSTC (Honda Selectable Torque Control) sau cu modul de pilotaj automat S (Sport). Motorul cu doi cilindri în paralel are acum 58,6 cai putere la 6.750 rpm (mai mult cu 3,6 cai în comparaÈ›ie cu modelul precedent, la o turaÈ›ie cu 600 rpm mai înaltă) È™i un cuplu de 69 Nm la 4.750 rpm. Honda NC750X 2021 va avea È™i o versiune pentru cei care au permis de categoria A2 cu puterea limitată la 35 kW (48 cp). 

La cutia de viteze s-au scurtat primele trei rapoarte pentru un raspuns mai rapid È™i s-au lungit cele de la treptele 4,5 È™i 6 pentru consum mai eficient la viteze ridicate. AcceleraÈ›ia electronică Throttle By Wire (TBW) are pentru prima dată patru moduri de pilotaj, trei fiind predefinite Standard, Sport e Rain È™i unul care se poate personaliza (User). Cel din urmă modifică după preferinÈ›e livrarea puterii, intensitatea frânei de motor È™i controlul tracÈ›iunii (inclusiv dezactivarea acestuia).  

Cunoscut pentru consumul redus, bicilindrul cu opt supape È™i răcire pe lichid are o arhitectură modificată pentru a coborî centrul de greutate È™i pentru a ameliora manevrabilitatea la viteze mici, fiind È™i mai uÈ™or cu 1,2 kg. Honda comunică un consum de 3,53 l/100 km, iar cu rezervorul ce are o capacitate de 14,1 litri amplasat sub È™a se poate ajunge la o autonomie de aproximativ 400 km. 

Noua Honda NC750X 2021 va fi disponibilă la Motoboom în patru variante de culoare (Grand Prix Red; Mat Ballistic Black Metallic; Pearl Glare White și Glint Wave Blue Metallic) la un preț ce urmează a fi comunicat.